• Advertisement
East Side Customs

Teedu '66 põrrrrnikas

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

PostitusPostitas Indrek » Kolmapäev Juul 05, 2006 10:40 am

Teet, kui tuled õli ostma siis ma annan Sulle ka ühed kontaktid, kust saad omale rehvid....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas Teet » Neljapäev Juul 06, 2006 12:20 am

aitäh "Style" Vredesteini peale tähelepanu juhtimast - see ikka hulka autentsem rehv kui mikihiiremaa Firestone. Uurin edasi seda varianti - hirmkiire mul ju pole, kuna nõuetele vastavad rehvid on mul siiski all (üle 25a vanadel masinatel ei kehti nõue, et rehvid peavad alla 10a vanad olema; oluline on vaid mustri sügavus).

suured tänud Indrekule väärt õpetuste ning õli eest, mille sissekallamisel ei teki ühtki kahtlust :)

logiraamatusse niipalju, et piduritükid said eile külge ning täna sai sisteemist õhku välja aetud. Siiski mitte kapitaalselt (kuigi õhutatud sai mehiselt). Ehk aitab veel töösilindrite voolikute/torude pingutamine.
mootorist käis täna pea liiter vett läbi - et aga silindrid seest puhtaks saaks ning rõngad kolbidega liig koos ei oleks. Sisse jätsin praegu loputusõli - kui homme mahti, asendub ta juba õige kraamiga. Enne seda toimub klapivahede reguleerimine (täna trotsisin lehel leiduvat juttu "kolmanda silindri väljalaskeklapi" kohta ;) ). Ehk viivad normis klapivahed ning reguleeritud süüde selleni, et moto ka tühikäigul tiksuda suudaks...

varuratta all olevalt informatiivselt alumiiniumitükikeselt lugesin enda suureks rõõmuks välja 116725... Niiet kardaanitunneli kerenumber on ilmselt selline nagu ta on pelgalt teatavate ametimeeste rõõmuks ning masin peaks netiallikate väitel olema Indreku masina eakaaslane :)

mõtteid-tähelepanekuid on tekkinud hulgim, aga need jätan vast esialgu enda teada.
komplekssusest lahutab masinat samuti hea hunnik detaile; pakilisemad on varuratas (mosu rattad jätaks veel kõrvale) ning turvavööd (need vajalikud enda meelerahuks). Vööde kinitused on muide kerel täiesti olemas - huvitav, et Indreku sama aasta masinal neid pole...

stay tuned :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas ingmar » Neljapäev Juul 06, 2006 8:29 am

minu arust oli see nii, et originaalis olid täitsa olemas. kuna aga nii mõnigi detail autost oli roosteuss ära näritud, siis tellis Indrek uued detailid (jah, nende seas ka selle koha, kus peaks olema turvavöö kinnitus) aga neil enam vastavat auku polnud. teadagi et ARK ei luba neid ka ise teha...

aga see on minu mälu jutt pikema aja tagant ja ei pruugi mitte üldse tõele vastata. eks Indrek ise kommentaarib :)
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2376
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Juul 10, 2006 9:55 am

nädalavahetusel sai natuke masinat näpitud. Loen kulgurit juba "töötavaks lahenduseks"

"auk" käigus andis endast teada ka kõrgematel pööretel. Niiet karbuss ei tohiks süüdi olla. Mida rohkem masin käib, seda harvemini puterdamist toimub. Eilse 30min gasitamise+kodutänavas liikumise jooksul ilmutas end vaid korra. Praegu ma sellega pead ei vaeva...

homme on plaanis minna ülevaatusele :)
mõningad kitsaskohad veel on, aga pole eriti tõsised:
- pidurites on justkui tibake õhku veel - kuigi võtavad kõik kenasti ning pärast seismist esimese vajutusega pedaali päris tulemüürini ei suru
- varuratas on ikka puudu (M401 oma saan ehk täna)
- turvavöid ei ole (ilmselt kruvin täna õhtul M2140 omad külge; see pole esimene mosu detail - üks klapireguleerimispolt pärineb juba vastavast kaanest)
- üks kergelt loksuv rooliots (rooliotsad peaks Maarjamaa poole teel olema)
- summuti on natuke väsinud ja temas on kaks auku. Kuni pole selge, mida ma täpselt sinna tahan, lapin lihtsalt augud ära

kõik süsteemid-näidikud töötavad ning määrdeained paistavad sees püsivat, niiet "väikeseid" etteheiteid ülevaatuselt ei oota. Süüde pole veel stroboskoobiga paika aetud, aga täna õhtul loodan vastava abivahendi saada

motos on justkui mingi (saale-?)kolks, aga las ta esialgu olla. Klapid on küll reguleeritud (vahe 0.15mm), aga klõbisevad siiski mehiselt

teet,
homme loodetavasti teedel
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Juul 11, 2006 11:26 am

maanteemürsk nüüd teedel

süüte ajas asjatundlik ülevaataja paika (tegelikult tuleb veel kontrollida teist - nii igaks petteks). Piduritel tuleb aga vaid klotse trumlitele lähemale ajada. Mosu turvavööd jätsin masina külge esiti panemata - ehk ikka leiab autentsemat kraami.
...aga seda asun auväärt kaaskannatajatelt välja pommima juba mõnel klubiüritusel - kui mitte varem ;)
Manused
r66murull.jpg
r66murull.jpg (11.8 KB) Vaadatud 23927 korda
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas bill » Teisipäev Juul 11, 2006 1:51 pm

...siin Sulle üks velgede pakkumine http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... php?t=9557 :wink:
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 602
Liitunud: Neljapäev Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI

PostitusPostitas ingmar » Reede Juul 14, 2006 12:17 pm

Teet kirjutas:Mosu turvavööd jätsin masina külge esiti panemata - ehk ikka leiab autentsemat kraami.


näeh, sattusin sellise kuulutuse otsa. ehk tasub uurida, kas ja mis on?

http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... php?t=9615
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2376
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Teet » Reede Juul 14, 2006 10:10 pm

ohohohooooooooo - pildid kuldaväärt asjadest! :)
tõsi, tuled ja muud eksterjööri detailid tunduvad mu masinal olevat tuttuute vastu vahetatud (nii oli ka müügi ajal jutuks), aga miskipärast pole interjööri pisiasjadele üldse tähelepanu pööratud :(
ka osa salongi plasti on suudetud krundiga kokku mäkerdada - väga amatöörlik...
salongi käepidemed (käivad kusagile lakke rippuma) on ilmselt uhke lisavarustus - need lihtsalt peab endale saama. Enda üllatuseks leidsin aga oma masina tagaistme juurest kolme punkti (!!!) turvavöö kinnitused - raske uskuda, et tol ajal taolist asja isegi lisavarustusena pakuti; kui aga pakuti, peab ka need kusagilt leidma.

tegelikult olen juba mõlgutanud "mitä olis jos tekis pienen kauppareissun Suomeen"-mõtteid. "bill" poolt viidatud veljed (kas kõik või vaid osa - oleneb, palju sõbrale pääle mahub) peaks juba pühapäeval Maarjamaale tulema - aitähh!

teet,
asub Volkkaripalstat uurima - aeg, mil kõike pakutavat krahmama pidi, on tagasi tulnud; kui endal vaja pole, siis ehk annab vanatehnikasõprade kommete kohaselt naturaalmajandada :P
muidu aga põristab õnnelikult päälinna mööda ringi (tõsi, kolmapäeval läks korraks säde kaotsi - aga ta tuli ju peagi tagasi...)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Style » Pühapäev Juul 16, 2006 2:32 am

Teet, lugesin siin automoto-st, et oli ka mingeid probleeme su põrra ARKis taastamisega. Kas räägiksid ehk täpsemalt, mis oli ja mida tegid? Võib ka privas. On silmajoonel ka mõningaid VW-si, mis on registrist ära kadunud, kuidlausa nõuavad sinna tagasiviimist! :)
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 1169
Liitunud: Reede Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Juul 25, 2006 8:28 pm

niih - kaks paagitäit kütust rõõmsal ilmel ära põletatud - ilma suuremate tagasilöökideta. Veljehunniku sain põhjanaabrite juurest kätte, turvavöödest jäin kahjuks ilma. Aga turvavöö-refleks hakkab juba ära kaduma - moodsamate masinatega kulgedes kipub juba ununema... Sõidumugavuse poolest tunduvad juba linnamaasturidki väga luksuslikud - aga see pole asi, mille pärast põdeda :P

tehnikapoolt on vahepeal karbussi remontkomplekt topitud ning piduriklotse võimalikult võrdsetele kaugustele trumlitest pandud (üks tagumine trummel on kõver :( ). Istmeid sai tiba keevitatud (seljatoe liigutamis-sisteemid - päris täpset näputööd nõudis). Rooliotsi ootan ikka veel, samuti on igaks-juhuks teel Indreku soovitatud nõellaagrite komplekt (üks esialgu - kas sobibki teine).

viimase paagitäiega sai natuke kütusekulu-statistikat tehtud - tundub jäävat täpselt 9l/100km peale. Nagu arvasingi :)
kuna spidomeeter on uuem (omab ka kütusenäidikut), siis ta valetab. Odomeeter näitab umbes 1.15..1.20 korda väiksemat vahemaad, niiet ehk jääb ka kiirusenäidu viga sinna kanti. Pole ime, et ca 100km/h ja paar kopkat pääle mulle maanteel jalgu jäädakse - minu tegelik kiirus on ju siis ca 120km/h ning korra on vanake isegi 140km/h liikunud (eeldades, et see induktsioonivoolu-spidomeeter ikka skaalaga kokku läheb).

kiidaks masinat veel, aga siin foorumis pole vast vaja ;)

päriks hoopis margipõhist praktilist nõu:
- kas bensunäidiku trossi annab kultuurselt "töödelda", et ta täis paagiga ikka päris viimase kriipsuni liiguks ning tühja paaki näidates ka tõesti kütust vaid aurude jagu oleks? Ei taha katse-eksitusmeetodil karmide võtetega "peale lennata"...
- milles võib peituda kehva külmkäivituse põhjus - tuleb 5..6 korda starterit anda - korraks "lubab" ning siis sureb välja. Kui käima läheb, tiksub enam-vähem kenasti. Muidu kahtlustaksin kütuse äravajumist, aga kas siis esimene "lubamine" natuke pikem ei peaks olema kui pelgalt sekund? Ujukikambris ju kütust siiski mitmeks sekundiks... Karbuss on Solex 30 Pict-1

'täh ette,
Teet

muudatus:
täpina i pääle üks tegelikkusest ilusamgi pildike (värv on hää monitori pääl väga ilus):
http://www.tqhq.ee/temp/lustisoit/images/IMG_0829.jpg
(nummeri peal oleva ülevaatuskleepsu keeran teist pidi - siis näitab see kulguri väljalaskeaastat ;) )
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Teet » Reede Aug 11, 2006 12:47 pm

kannaks logiraamatusse toimunut-toimuvat.

Põrnikas on nüüd ka Lätis/Limbazis käinud. Kui hakkasin esmaspäeva (?) õhtul suuresti tagarattalaagrit vahetama, sain anomaalia-kolinast lahti hoopis ratast-trumlit pooltelje otsas hoidva mutri kinnikeeramisega. Simpel. Küllap ma klotside sättimisel olin mutri enne ratta allalaskmist vaid pingutanud ning seejärel käsipiduri peale sikutanud. Klotsid hoidsid aga ilmselt pooltelge sisemises asendis ning mutrit ei saanud päris kinni "vägistada". Enam ei tee nii - ausalt.

see nädal kontakteerusin ka ARK-ga et passi saada '74a asemel õige nummer (milleks on '66). Algus on paljulubav - aga eks näis, kas saab asja ikka nii tehtud, et poleks ühelgi piiril mingit kartust. Nagu ütleb vanasõna: "julge pealehakkamine on 4 aastat vanuselisa" :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Teet » Pühapäev Sept 03, 2006 10:16 am

hei,

ARK-ga pole ausaltöeldes asja edasi ajanud - "pirkal olev" number viitab aga kenasti masinale, mis on 04/04 '66 tehasest välja veerenud.

hetkemure: salongi tuleva sooja õhu vingugaasisisaldus.
on kellelgi kogemust - olen kindel, et "ravivahendiks" on soojavahetite ("heat exchanger") vahetus. Ega seal muud tõesti saa ju olla... Üks vahetamine - tuleks siis ka summuti uus panna. Kust kogu kupatust saab? Forsist/JPst ootan ilmselt sajandi-kaks. Kas Balti laager pakub? Küsin, kuna kardan, et ei vaevuta väga uurima, kui küsima lähen...
eraldi küsimus on veel, et mida täpselt panna - tahan küll vaiksemapoolset väljalaset, aga kataloogist vastu vahtivad "sport exhaust"id paistavad päris atraktiivsed. Ega neist võimsuse otsinguil küll abi pole, aga kui väljatulev heli on selline isasepoolsem, siis sobiks ju küll :P

teet,
lehitseb JP kataloogi ja ümiseb: "I want it all, I want it all, I want it all - and I want it now!" :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Mart » Pühapäev Sept 03, 2006 1:39 pm

Kui mõni sõber-tuttav liigub Soome vahet, siis sealtkaudu saaks ehk kõige rutem. Aivar teab kindlasti rohkem rääkida. Näiteks Neo-Retro, mis asub küll Imatras, aga kust tellitud jupid saab lasta Helsingisse saata ja siis ise järel käia.
Indrek aitab vist ka mõnikurd BBT-st tellida, kui piisavalt suure tellimuse kokku saab.
Nende 'sport'-väljalasetega on nii ja naa. Odavamad on kuskil Brasiilia dzunglis kokku keevitatud ja nende paigaldamine ei tarvitse minna väga ludinal. Roostetavad ka hirmsasti. Soojavahetitesse mineva õhu torud tuleb siis ka ise välja mõelda. Soojavahetid ise on tänapäeval ka kehvemad kui vanasti (rääkimata sellest, et rohi oli rohelisem...).
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
 
Postitusi: 334
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Sept 18, 2006 5:11 pm

'täh Mart. Ma laisk olnud - eks masin läeb talvekorterisse ilma soenduseta...

varuosade saamisest:
rooliotsad tulid lõpuks kohale - ei läinud 3 kuudki :P
see, mis läbi oli, sai ka (ohtra vandumise saatel) installitud: kõigepealt olid kaasapandud mutrid M10x1,25 asemel mingid tavalised M12-d. Ning otseloomulikult M10x1,25 mutreid kodus polnud. See mure lahendatud, siis ei tulnud rooliots kohe kudagi välja (proovisin isegi kuumutada). Ketaslõikur ja puur olid lõpuks abiks (pehme metall oli õnneks). Teise poole vahetamisega ei kibele - ega's seegi ilmselt välja tulla taha. Samas peab ära tegema, kuna sild vaja ka ära reguleerida ning enne pole mõtet.
Indreku poolt soovitatud esisilla nõellaagreid sai igaks-juhuks samuti ühe poole jagu tellitud, aga kuna nende kulumisele viitavaid sümptomeid pole, siis pole töötavat lahendust ravida mõtet (ehk kui kellelgi kiirelt vaja, saab kaupa teha - laagrid hädalisele ning uus tellimus sisse).

uut tagatrumlit ootan veel (kaht ei tellinud, kuna teine on kõver ning 800eek on isegi minusugusele pedandile vanusesümmeetria eest liig palju) - see ilmselt enne "talvevaheaega" kohale ei jõua.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Teet » Reede Okt 06, 2006 9:07 pm

teine rooliots sai juba järgmisel päeval ca tunniga välja puuritud ja vahetatud. "Õppind mees" :)
kokkujooksu reguleerimine on eraldi teema - töökodadel on moodsad pingid, mis tahavad teada mudelit. Ning '66 põrnika kohta küsivad ilmselt kõik pingid: "a eto shtoo takooje". Noh, Saksa Autos peaks asja jonksu saama.

kuna Aivarit loodan ekspluateerida uute soojavahetite kodumaaletoimetamises (21okt on muidu jahe kulgeda ;) ), siis on kuri plaan "hotcars"i ladu tühjaks osta. Kõiki mulle vajaminevaid asju pole neil niiehknaa laos: ca 2 kuu pärast tuleb originaalseid klaasipesulüliteid - minu oma andis saba ning kätte ma teda armatuurist ei saanudki (proovisin nii hea kui halvaga - tulelüliti tuleb kergelt, aga klaasipesu on ilmselt natu märga saanud...). Praegu on kindalaekas kättejuhtunud opel kadeti tulelüliti - ning tema keeramine lõpetab kojameeste rahuliku elu... Jah, põrr hakkab vaikselt opel kadetiks muutuma - 150hp sinna pärasse ma küll ära ei mahuta, aga vähemalt muud tükid on juba "kodused" :roll:

aaga küsimusi juppide kohta, mida põhjanaabritelt tahan saada:
- kas 66&67a rattakilbid kinnituvad velgedele velgedel olevate "terasnagade" peale või muudmoodi? Hotcars pakub ainult -65 masinatele neid nagasid - ehk kinnitusid kapslid aastal '66 "robustselt peale tagudes" ning mul on üks velg "valest aastast"?
- originaalsete salongivaipade komplekt - ilmselt oli tehasest helehalli/valgena välja veerenud masinas see halli värvi? Alternatiivne pakutav on pruun ning tagaistme all on mul plaatidel pruun vakstu/vinüül. Kumb võiks õige värv olla? Matikomplekti peale tuleks panna originaalilaadne kummimatihunnik - kas tõesti kaeti kena põhjavaip originaalis võimalikult palju sellise jubeda kummiga?

mnjah - tänase õhtu sisustan igaljuhul vajaminevate asjade nimekirja koostades. Paks paberipatakas on arvuti kõrval ning mitu pastakat "pakatavad pastast". Kolme nädala pärast peab masin ju viisakas olema - istme all ei tohi kellegi näpud sodiseks saada ning kere peab olema tugevalt tagastange küljes (või vastupidi). Kuna viinakuus puhkan kõvasti, siis on ilmselt ka aega anda endast parim tehnopassis oleva väljalaskeaasta ning pirkal oleva nummeri ühtlustamiseks...

stay tuned,
teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

EelmineJärgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron